ZWROTY
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Po upływie 14 dni od zakupu niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru.
Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał.
Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem (folie i taśmy zabezpieczające nie mogą być rozerwane) oraz wszystkimi GRATISOWYMI produktami dołożonymi do przesyłki.
Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, smoczki, butelki, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.
Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.
Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi Kupujący.
Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz ze zwracanym zamówieniem na adres:
Och Foch
ul. Czarnoleska 16
32-091 Masłomiąca
tel: +48 508 197 320
biuro@ochfoch.pl
REKLAMACJE
W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy biuro@ochfoch.pl.
Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt.
Po otrzymaniu decyzji o konieczności wysyłki wadliwego produktu do sprzedawcy, wydrukuj i wypełnij nasz formularz reklamacji
Wyślij wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Koszty wysyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący. W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta bankowego potwierdzający transakcję lub nr zamówienia.
Reklamacja zostanie rozpatrzona (informacja o decyzji w sprawie sposobu rozpatrzenia reklamacji ) w terminie 14 dni roboczych. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.